Bankar



Jednog popodneva, glavni direktor banke vraćao se kući u svojoj luksuznoj limuzini, kad opazi dva čovjeka kako jedu travu uz rub ceste.

Naredio je svom vozaču da zaustavi auto i izlazeći iz auta, upita jednog od njih:

- Zasto vas dvojica jedete tu prljavu i uvenulu travu?

- Nemamo novaca za hranu -odgovori jadni čovjek.
- Eto, zato moramo jesti travu.

- Dobro, onda idemo mojoj kući i ja ću vam dati jesti - reče bankar.

- Hvala, ali ja imam ženu i dvoje djece sa mnom. Eno ih dole, ispod onog drveta.

- Nema problema, povedi i njih - reče ponovo bankar. I, okrenuvši se drugom čovjeku, reče mu:

- Ti također možeš s nama.

Čovjek tihim glasom progovori:

- Ali, gospodine, i ja isto imam suprugu i šestoro djece sa mnom!

- Dakle, neka dođu i oni, naravno - odgovorio je bankar.
  
I svi oni uđoše u ogromni i luksuzni automobil.

Vozeći se tako, jedan od dvojice pogleda stidljivo u bankara i reče:

- Gospodin je vrlo ljubazan... Hvala vam što ste nas sve povezli sa sobom!

Bankar mu je odgovorio:

- Dragi moj, nemorate se sramiti, vrlo sam sretan sto ovo činim! Vi ćete zaista biti oduševljeni mojom kućom... Trava je tamo lijepa, zelena, zdrava i viša od 20 centimetara, tako da će biti dovoljno za vaše obitelji!