Nekoliko činjenica koje nas je naša majka naučila





Majka me naučila:

1. …. kako cijeniti dobro napravljen posao:
  • “Ako hoćete da se poubijate, idite van, sad sam oprala pod”
2. …..o religiji:
  • “Moli se Bogu da ova mrlja ne ostane na tepihu”
3. …o putovanju kroz vrijeme:
  • “Ako se ne ispraviš, ima da te tresnem tako da ćeš odletjeti u slijedeću godinu”
4. …o obiteljskoj logici:
  • “Zato što ja tako kaže i, eto zato!”
5. ….. još logike:
  • “Ako padneš sa te ljuljačke i slomiš vrat, nećeš dobiti sladoled poslije ručka!”
6. …o predviđanju događaja:
  • "Obuci čiste gaće, u slučaju da se nešto dogodi
7. …o ironiji:
  • “Samo ti plači, pa ću ti dati i razlog za plakanje!”
8. ….o čudima osmoze:
  • “Zatvori usta i jedi!”
9. …o iskrivljenju:
  • “Pogledaj samo tu prljavštinu iza tvojih ušiju!”
10. …o ljudskoj izdržljivosti:
  • “Ima da sjediš tu sve dok ne pojedeš sve s tanjura!”
11. ….o vremenu:
  • “Tvoja soba izgleda ko da je upravo prošao tornado!”
12. …o hipokriziji:
  • “Rekla sam ti jednom, reci ću još tisuću puta – ne pretjeruj!”
13. ….o modificiranju ponašanja:
  • “Prekini se ponašati kao tvoj otac!”
14. …o zavisti:
  • “Ima milijun nesretne djece na svijetu koji nemaju divne roditelje kao ti!”
15. …o iščekivanju:
  • “Čekaj samo da stignemo do kuće, pa ćeš vidjeti svoje…”
16. …o primanju:
  • “Dobit ćeš ti svoje kad dođemo kući…”
17. …o medicini:
  • “Prekini gledati u križ, ostat će ti takve oči!”
18. …o vidovnjaštvu:
  • “Oblači taj džemper, valjda ja znam da ti je hladno!”
19… o humoru:
  • “Nemoj trčati k meni i plakati kad ti ta kosilica odreže noge”
20. …o odrastanju:
  • “Ako ne pojedeš to povrće nikad nećeš narasti
21. …o genetici:
  • “o moj Bože, pljunuti otac…
22. …o životnim korijenima:
  • “Zatvori ta vrata, nisi rođen u štali
23. …o mudrosti:
  • “Razumjet ćeš kad dođeš u moje godine” 

Izvor: Zanimljivosti u prolazu