Doktor u viziti


http://vic-ha.blogspot.com/



Pođe doktor u vizitu s medicinskom sestrom.Tako dođe do prvog pacijenta:

Što se vama dogodilo,gospodine?Pao sam s krova točno na guzicu i užasno me boli.Ništa strašno,sestra će vas svaki dan po guzi mazati s mašću protiv bolova i preselit ćemo vas u sobu s TV-om.

Dođe doktor  do drugog pacijenta pa upita:

A što se vama dogodilo,gospodine?Pa,prijatelji su se malo šalili i natrpali mi pune gaće žeravice pa mi penis izgorio. Ništa strašno. To će vam sestra masirati, bit ćete vi dobro, pa će vas prebaciti u sobu s TV-om.
 
Dolazi  doktor do trećeg pacijenta u toj sobi.

Recite nam što vam je bilo.Posvađao i potukao sam se sa susjedom, jedan dvugoga smo udavavi punom snagom, zatim je on donio pištov i upucaome u vijevu stvanu uvtiju tako da mi je metak izašao na desnu stvanu uvtiju.Ne brinite se. Naša sestra će vas svaki dan mazati kremom za zacjeljivanje i za koja 3mjeseca bit ćete kao novi , pa ćemo vas preseliti u sobu s televizorom.
Opvostite gospon doktove,ali ja samo zelim onaj kvevet kod vata.Zar ne želite sobu s televizorom? Pa sestva pvvo ovog gospona diva i maze po guzi, dvuvoga po jajima i na kvaju mene po gubici.